Sari la conținut


BannerFans.com
Bun venit pe ClubLancia! www.problemefiat.ro * Service Lancia/Fiat/Alfa Romeo Bucuresti- Florin 0765 085 933; 0723 889 623

Poză

Lancia Delta HF Integrale


  • Te rog autentifică-te pentru a răspunde
149 răspunsuri la acest topic

#121 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 30 June 2014 - 02:35 PM

Lancia Delta ramane una din cele mai rapide masini...pe viraje :) !


  • Lui danielomihai și DenverTC îi place asta


#122 OFFLINE   DenverTC

DenverTC

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 77 posturi

Postat 30 June 2014 - 10:17 PM

Ne amagesti asa din scurt ? :))


  • brisco le place asta

#123 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 18 July 2014 - 09:12 AM

am montat si transmisia, aseara am pus si distributia, ramane pe weekend sa montam mecanica la roti si cred ca pe duminica o scoatem la plimbare.

Sunt mai mult decat incantat ca e aprope gata :)



#124 OFFLINE   DenverTC

DenverTC

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 77 posturi

Postat 18 July 2014 - 11:26 AM

Bravo !!! Poate ne incanti inimile tineresti si dornice cu un clip ceva



#125 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 11 August 2014 - 01:29 PM

Am scos doamna la plimbare cu noua suspensie montata, si sunt incantat de cum merge, e totul ok. I-am luat si rotile si in weekend cred ca o scoate si o sedinta foto/video.

A mai primit si un frumos radiator de aluminiu cu "miez dublu" si se raceste de minune.

Turbina a fost reglata in 1 Bar si asa va ramane pentru a avea si un pic de fiabilitate.

Jantele urmeaza a fi montate ca se cer alte flanse distantiere(sunt alte cote de centrare la jante)

Fișiere atașate


  • danielomihai le place asta


#126 OFFLINE   DenverTC

DenverTC

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 77 posturi

Postat 11 August 2014 - 07:48 PM

Ce s-a intamplat de ramai la 1 bar ? Nu ai gasit cuzineti adecvati ? Sunt tare curios ca nici eu nu prea stiu ce cuzineti sa folosesc mai departe la proiect . Arata bine Regina :D



#127 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 12 August 2014 - 10:18 AM

Am gasit cuzineti trimetal, dar am preferat sa raman la un bar deoarece nu am nevoie de mai mult. Am mers cu ea o saptamana la 1.5-1.6 ;D , recunosc ca m-am distrat dar pana o mai invat raman la 1Bar ca mi-e mila si de ea si de mine sa ne trantim pe undeva.

E doar o masura de siguranta, oricum sunt curios cam ce putere dezvolta in setarea actuala:

 - remapata

 - injectoare mari (ar trebui sa fie de 280 cc)

 - turbina garrett gt28rs

 - presiune turbo 1bar

 - wastegate descarcare atmosferica(nu conteaza la caluti)

plecand de la un motor de serie de 180 cp

Precizez ca masina are un consum mixt (forja cu mers normal 50/50) de 22 litri/100km

 

Acusica venim si cu filmulete



#128 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 18 August 2014 - 10:21 AM

sper sa am roti sa o scoatem la testari mai extinse, dar pana atunci...avem youtube:

 


  • Lui danielomihai, brisco, Vasea și încă 1 le place asta


#129 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 22 August 2014 - 07:44 AM

Denver, cum iti pare ca suna?



#130 OFFLINE   DenverTC

DenverTC

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 77 posturi

Postat 24 August 2014 - 12:15 PM

Mai bine fara muzica :)) , ai tobele stock ?


  • Lui brisco și Vasea îi place asta

#131 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 24 August 2014 - 03:43 PM

da, sunt cele stock. Dar sunt destul de obosite si am sa-i fac o evacuare poate weekendul urmator ma ocup


  • Lui danielomihai și Vasea îi place asta


#132 OFFLINE   DenverTC

DenverTC

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 77 posturi

Postat 24 August 2014 - 03:57 PM

Inox gol total , pentru sunet placut dar nu exagerat :D , la teava goala normala stiu ca face mai urat



#133 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 25 August 2014 - 10:49 AM

am sa o fac din inox de 70mm, si ii fac si tobe, dar mai goale.



#134 OFFLINE   DenverTC

DenverTC

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 77 posturi

Postat 25 August 2014 - 09:49 PM

Buna idee , chiar sunt curios cum se aude ca si eu vreau sa tin ceva cat de cat street , desi imi place sunetul de wrc :)) , am asa o nehotarare nedumerire , ce-i asa rau sa faci o masina complet de curse si sa mergi cu ea zilnic ? :)) Sunt pusi rau pe controale , rar etc....



#135 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 26 August 2014 - 01:21 PM

in teorie cu masina cu pasaport sportiv e voie doar sa te deplasezi doar cu scopul de a te deplasa spre/dinspre un concurs/expozitie tocmai ca nu respecta norme



#136 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 29 August 2014 - 03:11 PM

ma pregatesc de un weekend in doi, eu si cu Lancia...


  • Lui danielomihai și Vasea îi place asta


#137 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 15 September 2014 - 11:31 AM

avand in vedere ca s-a ars garnitura de ghiulasa, am schimbat-o, treaba facuta ca la carte, in rest fara nici o alta defectiune(supapape, ovalizari etc, exceptand faptul ca masina este total inaccesibila si orice operatiune presupune multa multa munca

 

....am ajuns la cncluzia ca Lancia Delta Integrale e ca femeia aia divortata, tanara, foarte frumoasa dar cu copii, toata lumea vrea sa i-o traga, dar nimeni nu vrea sa o ia acasa..


  • Lui danielomihai și Vasea îi place asta


#138 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 19 September 2014 - 09:23 AM

si sa mai lamurim un aspect, ca tot sunt diverse legende, Lancia Delta Integrale 8V, pentru omologare raliu cantareste 950Kg!


  • Vasea le place asta


#139 OFFLINE   DenverTC

DenverTC

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 77 posturi

Postat 23 September 2014 - 10:54 AM

Dar cum ai ajuns la garnitura arsa ? Iti garantez eu ca italiencele turbate si legendare sunt in general asa , eu am muncit pe branci sa schimb motorul la coupe , ulei de calitate si bani bagati , totul facut cum trebuie , motorul nedesfacut cu promisiunea ca mergea si merge parfum , am apucat sa ma dau putin cu ea ca azi sa gasesc apa in ulei... Am botezat-o Raluca , probabil singura fata pe care am iubit-o si care m-a chinuit cel mai mult , EXACT ca ea imi face si coincid perioadele... Asta asa ca funny fact :P , ce pot sa spun felicitari pentru rabdare si mult succes si spor in continuare !



#140 OFFLINE   brisco

brisco

    Veteran

  • Moderators
  • 270 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Delta Integrale
  • Motorizare: 2.0 8V
  • An: 1988
  • LocationIasi

Postat 23 September 2014 - 06:34 PM

am rezolvat garnitura, un fleac de vreo doua zile de munca, mai rau imi parea de ulei. Garnitura am ars-o ca am fiert-o(un papuc sarit la aeroterma iar eu co ochii in parbriz, eram pe o urcare virajata de vreo 5km si asta a fost.

Eu raman la concluzia ca sunt masini foarte robuste pentru anii lor, dar in schimb nu-ti iarta nici o greseala, absolut nici una. A fiert=s-a ars, ulei prost=bate repede , lipsa presiune=axe duse etc.

Aia de 16V si mai sensibila la garnitura, merg a dracu` de calde si se ard repede si vor garnituri de calitate cel putin Goetz.

Chiulasa nu era aruncata, trasa pe masa plana o abatere maxima de 0.17 mm, ceea ce nu e mult deloc.

Acum i-am promis razbunare 8)

 

si daca spui ca ai gasit apa, desfa-o repejor sa impusca tratamentele(de pe cilindri, axe etc) cu mare viteza






0 utilizatori citesc acest topic

0 membrii, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Salut! Bine ai venit pe comunitatea ClubLancia Romania! Te rugam frumos sa te inregistrezi sau sa autentifici ca membru pentru a benificia de toate functionalitatile forumului.