Sari la conținut


BannerFans.com
Bun venit pe ClubLancia! www.problemefiat.ro * Service Lancia/Fiat/Alfa Romeo Bucuresti- Florin 0765 085 933; 0723 889 623

Poză

Schimbare motor


  • Te rog autentifică-te pentru a răspunde
15 răspunsuri la acest topic

#1 OFFLINE   savioli

savioli

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 67 posturi

Postat 01 March 2014 - 06:42 PM

...fiindca Lancia mea a fost cumparata de la o doamna (si nu am nimic impotriva doamnelor/domnisoarelor la volan) exteriorul este destul de "sifonat"...as vrea sa cumpar o masina sh din afara si sa-i fac recarosare...

Am gasit ce mi-ar trebui...frumoase si la preturi ok...insa mi-au atras atentia cele cu motorizare de 2,4 fiindca au mai multe dotari. Intrebarea mea este as putea sa cumpar o masina cu motorizare 2,4 si sa-i transplantez motorul meu de 1,9? Ce ar presupune lucrul asta? Schimbarea motorului si a mai ce?...computer?...contact?...ms



#2 OFFLINE   danielomihai

danielomihai

    Fondator Club Lancia Romania

  • Administrators
  • 1902 posturi
  • Marca: Lancia / Fiat
  • Model: Lybra / Grande Punto
  • Motorizare: 1,8 16V GPL/1,4 8V 77
  • An: 2000 / 2009
  • LocationBucurești- Brâncoveanu

Postat 01 March 2014 - 07:07 PM

In banda rosie ai numarul lui Ciprian Batrin- ultimul 0742218679- el se pricepe foarte bine si iti poate oferi detalii! Spor! Mai este cineva in forum de vinde un 1,9 jtd la 1100 e http://www.clublanci...a-lybra-19-jtd/


 Service Lancia/Alfa Romeo Bucuresti - Florin - 0765085933 / 0723889623


#3 OFFLINE   yaki

yaki

    Pasionat Lancia

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 49 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9 jtd
  • An: 2001
  • LocationPiatra Neamt

Postat 03 March 2014 - 11:15 AM

Salut, pe langa motor mai ai de schimbat si tot ce tine de transmisie (cutia de viteze are alte rapoarte, planetarele sunt diferite), dar problema pricipala va fi la RAR, mai intai intereseaza-te, anul trecut pe vremea asta m-am interesat eu pentru o chestie similara si se pare ca e destul de complicat, motorul tau trebuie pus obligatoriu pe cealalta masina, pe langa asta, te pune sa platesti taxa de mediu pentru cealalta masina, si tot asa, trebuie sa vezi exact care sunt pasii si ce presupune asta, cred ca iesi mult mai bine daca ai cumpara una intreaga si buna (sunt pe la 1000  si ceva de euro acum), si ai inmatricula-o, daca e din prin 2000, taxa a mai scazut acum, cred ca e in jur de 600 sau 800 de euro, pentru motorul de 1,9, pentru cel de 2,4 e mult mai mare, plus ca ai si impozit mare la el, aproximativ 1.000 de lei/an.


  • danielomihai le place asta

#4 OFFLINE   ciprianbatrin

ciprianbatrin

    Veteran

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 207 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9 Jtd
  • An: 2001
  • LocationArad

Postat 05 March 2014 - 09:54 PM

ii cam mult de modificat la lybra am eu ceva piese de motor iefttine dar nu prea merita sa iti bati capul schimbata instalatia electrica etc caut carlig de lybra ofer piese in loc sau bani la pret rezonabil bafta multa daca te apuci de lucru



#5 OFFLINE   ciprianbatrin

ciprianbatrin

    Veteran

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 207 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9 Jtd
  • An: 2001
  • LocationArad

Postat 06 March 2014 - 09:24 PM

caut un capac pt jante lancia lybra pt cine are l-am 15054957_10.jpg



#6 OFFLINE   sile

sile

    Fan Club Lancia România

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 101 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1.9 JTD Turbo Diesel
  • An: 2001
  • LocationBucuresti-Ozana

Postat 21 March 2014 - 07:31 PM

Eu te sfatuiesc sa iti iei una sh cu motor de 2.4,deoarece vei ajunge la aceiasi bani! Plus de atat e complicat! Asta e parerea mea.



#7 OFFLINE   luka11jee

luka11jee

    Bun Venit

  • Membri
  • Punct
  • 9 posturi
  • Marca: lancia
  • Model: lybra
  • Motorizare: 2.4jtd
  • An: 2000
  • LocationBaraj Vidraru

Postat 22 March 2014 - 06:34 PM

a mea e de 2.4 si sunt foarte multumit,parerea mea ia-ti un 2.4 si ai scapat si dak o gasesti inmatrik pe ro...



#8 OFFLINE   Stelikgl

Stelikgl

    Fan Lancia

  • Membri
  • PunctPunct
  • 27 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9 Jtd
  • An: 2002

Postat 27 August 2015 - 04:23 PM

salutare. a schimbat cineva motorul 1,9 jtd? trebuuie sa achit vreo alta taxa la Rar in afara de pansonare?ce pasi ar trebui sa urmez dupa ce il inlocuiesc?



#9 OFFLINE   ciprianbatrin

ciprianbatrin

    Veteran

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 207 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9 Jtd
  • An: 2001
  • LocationArad

Postat 27 August 2015 - 09:33 PM

se poate schimba am schimbat pe o alfa in loc de 1.9 am 2.4 jtd ii usor nu ii greu numai sa ai alta sa iei instalatia electrica adica pt injectoare calculator nu prea in multe o zi de munca se merita o inmatriculezi pe rom sa ai motorul de 1.9 si ii pui dupa aceeia 2.4 150cp rupe asfaltul se merita



#10 OFFLINE   ALK

ALK

    Bun Venit

  • Membri
  • Punct
  • 5 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9JTD
  • An: 2002
  • LocationTimisoara

Postat 08 February 2018 - 11:37 AM

Salut toţi colegii! 

 

Recent am schimbat motorul deoarece originalul era pe ducă. Încă de la prima probă pe drum drept, am constatat că exclusiv în acceleraţie maşina se deplasează mult spre dreapta, odată cu senzaţia că motorul se deplasează din suporţi, apoi ulterior, la drum întins, parcă puntea din spate la virajele spre dreapta, în acceleraţie, tinde să menţină direcţia înainte. La anumite viteze am senzaţia că spatele maşinii nu vrea să urmeze faţa, chiar şi fără acceleraţie. Pur şi simplu este complet instabilă la virajele de dreapta. La acceleraţie constantă, pe linie dreaptă ţinuta de drum este impecabilă, la frânare, trage spre dreapta. Menţionez că pînă la schimbarea motorului nu am avut niciodată astfel de probleme. La început am fost convins că la montare, undeva vreun şurub este slăbit sau lipseşte, dar verificând amănunţit, rezultatul mi-a demonstrat că toate sunt la locul lor. Este adevărat că am mici jocuri pe la direcţie, dar indiferent cât de mari erau acele jocuri, înainte de schimbarea motorului, niciodată nu a avut comportamentul de mai sus, cu excepţia că uneori dacă jocul era mai pronunţat, la frânare trăgea puţin în direcţia părţii uzate. Ştie cineva ce ar putea să provoace această instabilitate şi cum se poate remedia? Vă mulţumesc!  



#11 OFFLINE   danielomihai

danielomihai

    Fondator Club Lancia Romania

  • Administrators
  • 1902 posturi
  • Marca: Lancia / Fiat
  • Model: Lybra / Grande Punto
  • Motorizare: 1,8 16V GPL/1,4 8V 77
  • An: 2000 / 2009
  • LocationBucurești- Brâncoveanu

Postat 08 February 2018 - 03:38 PM

Salut, ai incercat sa ii reglezi unghiul de fuga?

Sent from the mobile client - Forum Talker

 Service Lancia/Alfa Romeo Bucuresti - Florin - 0765085933 / 0723889623


#12 OFFLINE   danielomihai

danielomihai

    Fondator Club Lancia Romania

  • Administrators
  • 1902 posturi
  • Marca: Lancia / Fiat
  • Model: Lybra / Grande Punto
  • Motorizare: 1,8 16V GPL/1,4 8V 77
  • An: 2000 / 2009
  • LocationBucurești- Brâncoveanu

Postat 08 February 2018 - 06:49 PM

"Posibil suspensia si anume, banuiesc eu, bieletele antirului fata spate..si probabil amortizoarele, iarasi importante sunt suspensia motorului si a cutiei de viteza!! Trebuie sa verifici tot ce tine de suspensie."

Raspuns oferit de colegul nostru @buzdugan cv



Sent from the mobile client - Forum Talker

 Service Lancia/Alfa Romeo Bucuresti - Florin - 0765085933 / 0723889623


#13 OFFLINE   ALK

ALK

    Bun Venit

  • Membri
  • Punct
  • 5 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9JTD
  • An: 2002
  • LocationTimisoara

Postat 09 February 2018 - 11:58 AM

Salut, ai incercat sa ii reglezi unghiul de fuga?

Sent from the mobile client - Forum Talker

Nu cred că problema este la unghiuri pentru că maşina stă foarte bine pe linie dreaptă şi nu fluieră în viraje. După cum am scris mai sus, fenomenul a apărut după schimbarea motorului. 



#14 OFFLINE   ALK

ALK

    Bun Venit

  • Membri
  • Punct
  • 5 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9JTD
  • An: 2002
  • LocationTimisoara

Postat 09 February 2018 - 12:08 PM

"Posibil suspensia si anume, banuiesc eu, bieletele antirului fata spate..si probabil amortizoarele, iarasi importante sunt suspensia motorului si a cutiei de viteza!! Trebuie sa verifici tot ce tine de suspensie."

Raspuns oferit de colegul nostru @buzdugan cv



Sent from the mobile client - Forum Talker

Poate fi adevărat, dar de ce nu sa comportat după cum am descris şi înainte de schimbarea motorului? Nu a fost umblat decât la suporţii de motor, or din cauza suporţilor îmi este greu să cred că maşina ar deveni complet instabilă doar la virajele de dreapta. Pur şi simplu, la peste 60km/h am senzaţia că tinde să se răstoarne, nu să derapeze!



#15 OFFLINE   danielomihai

danielomihai

    Fondator Club Lancia Romania

  • Administrators
  • 1902 posturi
  • Marca: Lancia / Fiat
  • Model: Lybra / Grande Punto
  • Motorizare: 1,8 16V GPL/1,4 8V 77
  • An: 2000 / 2009
  • LocationBucurești- Brâncoveanu

Postat 09 February 2018 - 11:28 PM

Ai luat legatura cu Ciprian din Arad?
Chiar sunt curios ce ar putea fi!

Sent from the mobile client - Forum Talker

 Service Lancia/Alfa Romeo Bucuresti - Florin - 0765085933 / 0723889623


#16 OFFLINE   ALK

ALK

    Bun Venit

  • Membri
  • Punct
  • 5 posturi
  • Marca: Lancia
  • Model: Lybra
  • Motorizare: 1,9JTD
  • An: 2002
  • LocationTimisoara

Postat 15 February 2018 - 10:12 AM

Ai luat legatura cu Ciprian din Arad?
Chiar sunt curios ce ar putea fi!

Sent from the mobile client - Forum Talker

Da, am luat legătura cu Ciprian, dar nu îşi dă seama ce poate să fie. Mi-a recomandat să o ridic pe un evelator.....poate se va constata ceva!






0 utilizatori citesc acest topic

0 membrii, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Salut! Bine ai venit pe comunitatea ClubLancia Romania! Te rugam frumos sa te inregistrezi sau sa autentifici ca membru pentru a benificia de toate functionalitatile forumului.